Ana içeriğe atla

Sizin Cocuğunuzun Kafası Cöpten Cıksa N’apardınız?

Bir Insanin Kafasini Bedeninden Kim, Nasil,Neden Ayirir?
Eminim ki bir cogunuz bu haberi televizyonda, internette, gazetelerde birsekilde gorup, duyup, okumussunuzdur, ben bu haberi ilk olarak Muge Anli' nin programinda takip etmistim, icim acimisti gercekten de, o kadar gizli de kalan sorular, ve geride kalmis oyle acili bir aile vardi ki, insanin kayitsiz kalmasi mumkun degildi.
Cinayeti isleyenin normal sartlarda kim oldugu yasi, cinsi vatani, o su bu su onemli degil elbette, ortada bir cinayet var ise, bunun muhakkak bir yada birden fazla suclusu, ve onlara yapilmasi gereken cezai islemleri vardir, baba gunlerdir feryat ediyor, anlatamiyorum anlayin beni diyor adam artik resmen, olan biteni yasadiklarini aciklayamiyor, neden bu cinayet karsisinda bu kadar kayitsiz kalan hicbir aciklamada bulunmayan insanlar olabiliyor, gecen gunlerde ise katil zanlisinin ailesi haberturk e ihtarname cekerek bu konuda haber yapmamalarini istemisti, Fatih altayli'nin da bu konuda olgukca sert cevabi olmustu aileye karsi, bugun de bir internet sitesinde ayse arman'in aile ve emniyet ile yaptigi roportaji okuduktan sonra bu yazimi yazmaya karar verdim, katil zanlisinin yada magdur insanlarin aileleri belki carptiriyodur sozleri diyebiliriz ama bir gazeteci insan tek bir tarafi koruyarak boyle bir yazi yazamaz degilmi, haberin linkini sizlere de verecegim, lutfen bir 5 dakikanizi ayirip bir goz atin, bir emniyet mudurunun icler acisi sozlerini okuyun ' cocuklarina neden sahip cikmamislar' gibi, basimizdaki guvendigimiz emniyetin muduru, ahlak sorgulamasina girmis olen insan haketmis tarzinda bir konusma icerisinde, uzuldum, acidim, sirtimizi kime yaslayip hangi kanuna guvenecegiz, Dusunuyorum...
Ama cok ta icim aciyor, yazik bize, bizlere, sizlere.......

Haberin linki: http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/11514177.asp?yazarid=12

Yorumlar

Yaşamkafe dedi ki…
Çok acı bir olay bu Göknur...Biz de medyadan,Müge Anlıdan takip ediyoruz hayretler içinde...

Bir çocuk nasıl böyle bir cinayet işleyebiliyor ve anne babası zengin olunca o cinayet işleyen çocuğa birilerinin sahip çıkma yetkisi mi doğuyor ?

Allah ölen kızın ailesine sabır versin...
Unknown dedi ki…
gercekten Allah sabirlar versin, ates dustugu yeri yakip kavuruyor malesefki. cok haklisin zaten isin altindaki tek cirkin hadise de bu olay, bahsettigim gibi emniyet mudurumuz bile sacma sapan seyler soylemis roportajda...

sozun bittigi yer.
edayurt dedi ki…
selam canım-durum içler acısı yasam bir karmasa-neye baksak acı dram kendimiz bir yana cocuklarımızı korusun tüm kötülüklerden--Bir dizide izlemiştim adamın teki tüm çocuklar için kötü bir yasam için yapmadıgı kalmıyor ama bir gün bir haber alıyorki kendi cocuguda o yolda can vermiş-kahroluyor yıkılıyor etme bulma dünyası işte gün dogmadan neler olur-sevgiyle kal canım öpüyorum seni
sihirlirloklava dedi ki…
ben hergün izlemeye çalışıyordum...hatta değşik teoriler bile üretim kafamda.katili belli olan böyle vahşi bir cinayett davası nasıl çözülemez.nasıl yakalanamaz ben de şaşıyorum...hani Nasrettin Hoca ne demiş'camiyi çalan hırsızın hiç mi suçu yok 'diye .aynı hesap...katili kaçsın,biz kurbana yüklenelim....
Unknown dedi ki…
amin eda'cim Allah herkesi korusun ve tum hainlere de akil fikir versin. sevgilerimi gonderiyorum bende sana canim.

sihirlioklava, sorma vallahi insan neler kuruyor kafasinda izlerken, neyseki bugun cocugun babasi goz altina alinmis kan lekeri tutmus gomlegindeki insallah kizcagizin ailesine iyi bir haber gelirde yurekleri biraz ferahlar.

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayirli Ramazanlar

Sukurler olsun bir ramazan ayina daha ulasmis bulunuyoruz, bu ayin tum insanlara hayir getirmesini temenni ederim, insallah bu ayla gelen guzellikler bizi , bizde bu guzellikleri terk etmeyiz, elimizde - kalbimizde tutmayi basarabiliriz. Tahminimce su anda da oruc rehaveti cokecek bloglara :) yada en azindan bana zaten bana coken rehabet kalkamiyor bir turlu uzerimden, o nedenle cokecegide cok net :) 30 40 derece sicaga gogus germek oruclu halde hicte kolay olmuyor tahmininizce, ama seviyorum bu ayi. Tekrar tum guzellikler gonlunuzden eksilmesin diyerek sevgilerimi gonderiyorum herkese.

Cikolatali Puding

MALZEMELER: 4 yemek kaşığı un 4 yemek kaşığı kakao 4 yemek kaşığı şeker 4 su bardağı süt 1oo gr kahve aromalı çikolata HAZIRLANISI: Küçük bir tencereye çikolata hariç tüm malzemeyi koyalım ve soğukken karıştıralım. Orta hararetli bir ateşte pudingimizi sürekli çırpma teliyle karıştırarak pişirelim. Kaynama noktasına yaklaşırken çikolatalarımızı küçük küçük kırıp içerisine atalım ve iyice karıştırarak eritelim. Puding kıvamı koyulaşınca ateşten alalım ve çırpma telimizle 5 dakika havalandırarak devamlı çırpalım. Ardindan dilerseniz kadehlere bolerek dilerseniz icerisine biskuvi koyarak iki katli yaparak borcama yayabilirsiniz.

ICIMDEKI UMUTLARIM I!!!

Tuketmesek herseyi, soludugumuz havadan, yedigimiz as'a kadar, tadi damagimizda kalsa her sevginin, her canlinin, her varligin, her askin, her as'in, her seferinde ayni heyecani duysak yuregimizde, sevgimizi versek, yerdeki karincadan, gokteki yildizlara kadar her can'a, gozlerimizdeki isik hic sonmese, hep umut dolu baksa, gunluk olmasa heveslerimiz, tadini cikara cikara yasasak, icimize sindirsek, solusak, hissetmemizle unutmamiz bir olmasa, her an'in tadini yillara bolsek, bir yolda yurudugumuz insanlara, can yoldasim diyebilsek, hep umut etsek, umitle beklesek, hasretle sarsak, heyecanla tadina baksak, sonra saklasak yarinlara, yeni umutlara, umudumuzu bir etsek, bir umuda saklasak, bolussek, sonra birlikte diledigimizce yasasak? Daha guzel olmazmi dunya o zaman, insanlar daha candan davranmazmi birbirine, yuregimizden kinleri, fesatliklari, sokup atmazmiyiz o zaman, zaten kendiliginden cekip gitmezmi kotulukler ustumuzden? Bir kez daha baksak can yoldasimiza, yanim