Ana içeriğe atla

Veee Bu Blogumda ki Ilk Mimim :)

1) Yıl sonunda zengin olmak koşulu ile bir yıl boyunca her gece kabus görmek ister miydiniz ?

Cevap: Ben kabus gormekten cok korkarim, uykumda yada gercek hayata kabus adiyla adlandirdigim olaylari yasayinca cok huzursuz olurum, zenginlik miktarina gore belki 1 yil korkularimla yuzlesirdim:) bu miktar az ise hicte sagligimdan olamam dogrusu :)

2) Kör olma ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız ?

Cevap: Keske elimde imkanim olsa da tum bu organlarini yitirmis yada sorunlar yasayan kisilerin sagliklarini geri verebilseydim, Ne kor olmak isterdim ne sagir elbette ki ama Allah' im kaderime de yazmissa bunu bu secimin ustune tek laf edemezdim. Insanin sevdiklerini, hayatini gorememesi de duyamamasi da cok buyuk aci olsa gerek...


3) Öleceğiniz anı bilmek ister miydiniz ?


Cevap:
Ondan sonra oturup bir kosede kusup hayata olumumu bekleyeyim dimi? Bazi seylerin gizemini korumasi daha guzeldir, bilmek istemezdim ama Allah' imin diledigi sekilde yasayip ona yakisir sekilde olmek isterdim.

4) Bu gecenin son geceniz olacağını öğrenseniz birine söylemediklerinizden dolayı üzülür müydünüz ?

Cevap: Uzulurdum :) hemen de gidip soylerdim ama icinde guzellik olan seyler varsa uzulurdum. Bi aynaya bakmakta gerekli tabi belki unuttugun seyleri hatirlar insan.


5) Bir yıl boyunca her şeyin mükemmel olduğu ancak yıl sonunda o yılı unutacağınızı bile bile yaşanmasını ister miydiniz ?


Cevap: Elbette isterdim...

6) Eviniz yanıyor , aileniz ve siz kurtuldunuz son bir kez daha eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız ?

Cevap: Icerde kalan canli hicbir varlik kalmadiysa eger o anki durumumuza gore acil onlem olarak gerekenleri alirdim, can kurtulmus Allah'a sukur, milletin icinde de rezil olmayalim dimi :)

Sevgili arkadasim Hakan 'in beni mimlemesi uzerine sorularimi bende seve seve yanitlamis bulunuyorum ve arkadasima yeniden tesekkur ediyorum.

Ve bende bazi arkadaslarimi mimliyorum,

yemekkahvekokusu
tiritci
kardelenim77
ugurbocegi
fzehra





Yorumlar

kardelenim77 dedi ki…
merhaba canım öncelikle yeni blogun hayırlı olsun..çok güzel olmuş başarılarının devamını diliyorum.
soruları büyük bir zevkle cevapladım:) k.i.b mutlu akşamlar..
Adsız dedi ki…
canim öncelikle yeni blogun hayirli olsun cok hosuma gitti
beni mimledigin icin sana tesekkür ederim en kisa zamnda cevaplayacagim
sana hayirli aksamlar diliyorum
sevgilerimle
http://ugurbocegi1.blogcu.com
Yaşamkafe dedi ki…
-Evet galiba şimdi meseleyi halletim Ferzan..:))
Yaşamkafe dedi ki…
Pardon Göknur,Ferzan yazmışım hakketen de yaa...
Bloğumdaki senin gibi değerli arkadaşım Ferzan'a yorum yazacaktım,aklımda kalmış,kusura bakma,valla mahçup oldum sana karşı gerçekten Göknur..:)

İyi geceler...
edayurt dedi ki…
selamlar sevgiler canımcım-mimimi aldım gidiyorum bloguma-sevgiler bıraktım sana kendine iyi bak oldumu can:))öptüm
Adsız dedi ki…
canım kusura bakma lütfen biraz geç kaldım,soruları hemen cevaplıcam.teşekkür ederim mimin için.yeni siten hayırlı uğurlu olsun.sevgiler,mutluluklar....
http://tiritci.blogcu.com

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayirli Ramazanlar

Sukurler olsun bir ramazan ayina daha ulasmis bulunuyoruz, bu ayin tum insanlara hayir getirmesini temenni ederim, insallah bu ayla gelen guzellikler bizi , bizde bu guzellikleri terk etmeyiz, elimizde - kalbimizde tutmayi basarabiliriz. Tahminimce su anda da oruc rehaveti cokecek bloglara :) yada en azindan bana zaten bana coken rehabet kalkamiyor bir turlu uzerimden, o nedenle cokecegide cok net :) 30 40 derece sicaga gogus germek oruclu halde hicte kolay olmuyor tahmininizce, ama seviyorum bu ayi. Tekrar tum guzellikler gonlunuzden eksilmesin diyerek sevgilerimi gonderiyorum herkese.

Cikolatali Puding

MALZEMELER: 4 yemek kaşığı un 4 yemek kaşığı kakao 4 yemek kaşığı şeker 4 su bardağı süt 1oo gr kahve aromalı çikolata HAZIRLANISI: Küçük bir tencereye çikolata hariç tüm malzemeyi koyalım ve soğukken karıştıralım. Orta hararetli bir ateşte pudingimizi sürekli çırpma teliyle karıştırarak pişirelim. Kaynama noktasına yaklaşırken çikolatalarımızı küçük küçük kırıp içerisine atalım ve iyice karıştırarak eritelim. Puding kıvamı koyulaşınca ateşten alalım ve çırpma telimizle 5 dakika havalandırarak devamlı çırpalım. Ardindan dilerseniz kadehlere bolerek dilerseniz icerisine biskuvi koyarak iki katli yaparak borcama yayabilirsiniz.

ICIMDEKI UMUTLARIM I!!!

Tuketmesek herseyi, soludugumuz havadan, yedigimiz as'a kadar, tadi damagimizda kalsa her sevginin, her canlinin, her varligin, her askin, her as'in, her seferinde ayni heyecani duysak yuregimizde, sevgimizi versek, yerdeki karincadan, gokteki yildizlara kadar her can'a, gozlerimizdeki isik hic sonmese, hep umut dolu baksa, gunluk olmasa heveslerimiz, tadini cikara cikara yasasak, icimize sindirsek, solusak, hissetmemizle unutmamiz bir olmasa, her an'in tadini yillara bolsek, bir yolda yurudugumuz insanlara, can yoldasim diyebilsek, hep umut etsek, umitle beklesek, hasretle sarsak, heyecanla tadina baksak, sonra saklasak yarinlara, yeni umutlara, umudumuzu bir etsek, bir umuda saklasak, bolussek, sonra birlikte diledigimizce yasasak? Daha guzel olmazmi dunya o zaman, insanlar daha candan davranmazmi birbirine, yuregimizden kinleri, fesatliklari, sokup atmazmiyiz o zaman, zaten kendiliginden cekip gitmezmi kotulukler ustumuzden? Bir kez daha baksak can yoldasimiza, yanim