Ana içeriğe atla

Pazar Gunu'nun Haftabasi Olmasi...

Kotuuu eveett coookk kotuuuu:(

Bildiginiz uzere Sudan'da gecen zamanlarimdan bahsediyorum arada, bu da o zamanlardan biri iste, buralarda cuma ve cumartesinin haftasonu tatili olmasi ile beraber, pazar gunleri haftanin ilk gunu oluyor malesefki, en cok canimin sIkIldigi gun bugun olsa gerek, hicbir yerle iletisimim olmuyor, televizyona bakiyorum dogru durust birsey yok, internete giriyorum, kimsecikler yok etrafta, ya eglenceli gecen bir cumartesi gecesinin ardindan halen uykuda oluyorlar, yada pazar gezmelerinde, ve tabii ki yada pazar kahvaltisinda:( itiraf ediyorum bu durumda olan herkesi cook kiskaniyorum :(
Insan bazen ne olursa olsun aliskanliklarini yenemiyor sanirim, bizler alismiz pazar gunlerinin keyif gunu olmasina nede guzel di ne de guzel olurdu :) Aslinda bahsettigim konulardan oturu alisilamamasi sanirim, ozellikle Turkiye yasantisi ile aramizda baglarin kopmasi pazar gunleri :) bu nedenle artik kendime bazi dizileri pazar gunleri izlenenler olarak ayirdim, tekrar veriyorlar ya iyi oluyor zaman geciyor:)
Cok sukur ki bir pazar gununu de bitirdik sayilir saat 5 bu saatten sonrasi gecer artik :)
Herkese sevgilerimi gonderiyorum, pazar gunleri tatil olanlar sizlere sesleniyorum, benim yerimede yapin eglencelerinizi pazar keyiflerinizi, ama unutmayin bir yerde kiskaniliyorsunuz :)) Aman kiymetini bilin bu gunlerin bakin pazar gunu tatil olmayinca neler oluyor :))))

Herkese keyifli haftasonu tatilleri dilerim.....

Yorumlar

Yaşamkafe dedi ki…
Merhaba Göknur,merak etme pazar günleri keyif çatarken seni de mutlaka anarız bundan sonra.:))

Merak ettim Sudan ile Türkiye arasındaki saat farkı nedir,yani şu an sizin orda saat kaç Göknur ?

Bu arada Sudan'a da sevgi ve selamlar...
Unknown dedi ki…
sevinsemmi uzulsemmi neyse tabiiki de sevineyim bir yerlerde anilacaksam eger :))
Sudan ile arada hic saat farki yok ayni saatler Hakan, sadece turkiye'de saatler geri alindigi zaman 1 saat fark oluyor o kadar.

Sudan'dan da Turkiye'ye selamlar, hasret dolu...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Cikolatali Puding

MALZEMELER: 4 yemek kaşığı un 4 yemek kaşığı kakao 4 yemek kaşığı şeker 4 su bardağı süt 1oo gr kahve aromalı çikolata HAZIRLANISI: Küçük bir tencereye çikolata hariç tüm malzemeyi koyalım ve soğukken karıştıralım. Orta hararetli bir ateşte pudingimizi sürekli çırpma teliyle karıştırarak pişirelim. Kaynama noktasına yaklaşırken çikolatalarımızı küçük küçük kırıp içerisine atalım ve iyice karıştırarak eritelim. Puding kıvamı koyulaşınca ateşten alalım ve çırpma telimizle 5 dakika havalandırarak devamlı çırpalım. Ardindan dilerseniz kadehlere bolerek dilerseniz icerisine biskuvi koyarak iki katli yaparak borcama yayabilirsiniz.

Hayirli Ramazanlar

Sukurler olsun bir ramazan ayina daha ulasmis bulunuyoruz, bu ayin tum insanlara hayir getirmesini temenni ederim, insallah bu ayla gelen guzellikler bizi , bizde bu guzellikleri terk etmeyiz, elimizde - kalbimizde tutmayi basarabiliriz. Tahminimce su anda da oruc rehaveti cokecek bloglara :) yada en azindan bana zaten bana coken rehabet kalkamiyor bir turlu uzerimden, o nedenle cokecegide cok net :) 30 40 derece sicaga gogus germek oruclu halde hicte kolay olmuyor tahmininizce, ama seviyorum bu ayi. Tekrar tum guzellikler gonlunuzden eksilmesin diyerek sevgilerimi gonderiyorum herkese.

ICIMDEKI UMUTLARIM I!!!

Tuketmesek herseyi, soludugumuz havadan, yedigimiz as'a kadar, tadi damagimizda kalsa her sevginin, her canlinin, her varligin, her askin, her as'in, her seferinde ayni heyecani duysak yuregimizde, sevgimizi versek, yerdeki karincadan, gokteki yildizlara kadar her can'a, gozlerimizdeki isik hic sonmese, hep umut dolu baksa, gunluk olmasa heveslerimiz, tadini cikara cikara yasasak, icimize sindirsek, solusak, hissetmemizle unutmamiz bir olmasa, her an'in tadini yillara bolsek, bir yolda yurudugumuz insanlara, can yoldasim diyebilsek, hep umut etsek, umitle beklesek, hasretle sarsak, heyecanla tadina baksak, sonra saklasak yarinlara, yeni umutlara, umudumuzu bir etsek, bir umuda saklasak, bolussek, sonra birlikte diledigimizce yasasak? Daha guzel olmazmi dunya o zaman, insanlar daha candan davranmazmi birbirine, yuregimizden kinleri, fesatliklari, sokup atmazmiyiz o zaman, zaten kendiliginden cekip gitmezmi kotulukler ustumuzden? Bir kez daha baksak can yoldasimiza, yanim