Ana içeriğe atla

Isyan mi Etmeli?

Isyan etmekle gelirmi acaba olumsuzluklarin caresi? peki isyan ediyormuyuz? baksaniza ben bile etmiyoruz, sadece buralara yaziyorum, bakiyorumda soyle bir, hep ayni dertlerden muzdaribiz, hep ayni kavgalari veriyoruz, hep ayni cumleleri sarfediyoruz, bir an bakiyorum, ayni dili konusan ayni guzellikleri konusan o kadar cok insan var ki, seviniyorum, ardindan bir bakiyorum, gene yakindigimiz olaylardan biri patlayivermis, iyilikleri isteyenlerin sayisi kotulukleri yapanlara yetmiyormu? yoksa iyilikleri isteyenler bir sekilde, kendinden yada cevresinden kaynaklanan sebeplerle kendini bastiriyor ve kotulere gun dogup, ativeriyorlar mi kendilerini meydanlara, kendilerini sevindiren insanligi uzen olaylari yaratmak icin. Bizler iyilikler icin savassak basaramazmiyiz, korkuyormuyuz, korktugumuz icin kacip meydani bos mu birakiyoruz, peki oyle yapiyorsak, elimize gecen her turlu kanuni, resmi hak ta neden susuyoruz, neden cabalamiyoruz, biz neden bilmiyoruz ki sadece iki kelime agzinin ucuyla, yada kapali bir duvar ardinda soylenince bunlar sadece orda ve gonullerde kalacak, ve biz de bir gun bir aciyi ya yasayacagiz, yada bizi de yasatmayacaklar?
Bizim kaderimiz bumu? bir gun olum, bir gun catisma, bir gun cinayet, bir gun bomba, bir gun taranma, biz ki oyle guzel bir ulke de yasarken, insanlara, ulkemizi ovmek icin binbir kelime sarfederken, o insanlar yarin mansetlere, haberlere dusen bu olaylari gormeyecekmi? Herseyin ustune bir de yalanci olmuyormuyuz biz ''bunlar'' yuzunden?
Artik korkuyla yasamak istemiyorum, artik insanlara guvenmek istiyorum, en tepeden en asagisina kadar, oncelikle tepeden baslasin bu guven, hadi guven verin artik bize, gorsel guven...

Yorumlar

Yaşamkafe dedi ki…
Şu son günlerde karamsarlık hepimizin tepesine çöktü desek abartmayız herhalde...İsyanlarda haklıyız,bizler artık güzel şeyler görmek istiyoruz...

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayirli Ramazanlar

Sukurler olsun bir ramazan ayina daha ulasmis bulunuyoruz, bu ayin tum insanlara hayir getirmesini temenni ederim, insallah bu ayla gelen guzellikler bizi , bizde bu guzellikleri terk etmeyiz, elimizde - kalbimizde tutmayi basarabiliriz. Tahminimce su anda da oruc rehaveti cokecek bloglara :) yada en azindan bana zaten bana coken rehabet kalkamiyor bir turlu uzerimden, o nedenle cokecegide cok net :) 30 40 derece sicaga gogus germek oruclu halde hicte kolay olmuyor tahmininizce, ama seviyorum bu ayi. Tekrar tum guzellikler gonlunuzden eksilmesin diyerek sevgilerimi gonderiyorum herkese.

Cikolatali Puding

MALZEMELER: 4 yemek kaşığı un 4 yemek kaşığı kakao 4 yemek kaşığı şeker 4 su bardağı süt 1oo gr kahve aromalı çikolata HAZIRLANISI: Küçük bir tencereye çikolata hariç tüm malzemeyi koyalım ve soğukken karıştıralım. Orta hararetli bir ateşte pudingimizi sürekli çırpma teliyle karıştırarak pişirelim. Kaynama noktasına yaklaşırken çikolatalarımızı küçük küçük kırıp içerisine atalım ve iyice karıştırarak eritelim. Puding kıvamı koyulaşınca ateşten alalım ve çırpma telimizle 5 dakika havalandırarak devamlı çırpalım. Ardindan dilerseniz kadehlere bolerek dilerseniz icerisine biskuvi koyarak iki katli yaparak borcama yayabilirsiniz.
KOKULUTAŞ KAPI SÜSLERİ..