Ana içeriğe atla

VAHSET!!!


Gercekten de bir vahset, ismi yok literaturlerde, kim? hangi akla hizmet? 44+ (dogmamis 3 bebek)= 47 can, 3 kisi hastanede can cekisiyor, milyonlarca insan kalbinde acisini cekiyor. Hangi sebepten dolayi oldugu onemli oldu simdilerde, bunu sebebi yok, kizi bana vermediler ona verdilermi? verirler, bedeli 47 can degil, yok toprak tartismasimi? bedeli 47 can degil. Belki de ustu gizlenen bir saldiri dir. Sizler o ellerinizdeki kalasnikoflari, el bombalarini, uzun namlulu silahlari v.s. leri nerlerden buluyorsunuz? aklima, fikrime kotu kotu seyler dusuyor ama yazmak istemiyorum, kimler, nerelerden getiriyor size o silahlari, hangi amacla veriyorlar? ve siz boyle etrafi taramak icin Allah'i bile yok sayarak bu isleremi kalkisacaksiniz?
Yetim, oksuz kaldi kac cocuk, dunyaya gozlerini acamadi 3 dogmamis bebek, memleketine donemedi gencecik vatan evlatlari, kimbilir kimi kime hasret gitti, cocuklarin gozlerine kan surdunuz afferin sizlere, elinize kalem kitap almak yerine o vahsi silahlari aldiniz tebrikler size, insanlar konusunca suclu olur, haksiz olur, susturulmaya calisilir, herkes birdir deriz inanmak isteriz, kimseyi ayirmak istemeyiz, hani neresini ayirmayalim, uzgunum ama bunu soylemekten, guvenli bir ulke olmaktan cok uzaklasmisiz gibime geliyor, masumlari gene ayri tutarim ama, birileri dagda mehmetciklerimizi oldurur dagda diye terorist deriz, dagda olmayip 47 cani alan, silahlarin silahini ellerinde bulunduran, gozunu kan burumus canilere ne denir peki? bu benim dusuncemdir; bence dagdaki o beyinlerden hic farkiniz yokmus sizin.... Bir yetim ağladığında Arş titrermiş....

Tum olenlere, Allah tan rahmet diliyorum. Canileri de Allah'ima havale ediyorum, malesefki artik canli varliklara teslim etme inancini cok duyamiyorum...

Yorumlar

Yaşamkafe dedi ki…
Eğitimden ve insan olmaktan uzaklaşmanın insanoğluna bırakabileceği en acı mirasın tablolarıdır bu vahşetler...:(
Unknown dedi ki…
kesinlikle dogru arkadasim, kalem kitap i dusman gorur, silahlari dost bilirler, sonunda da boyle yanar gider Allah' in kul'lari.
sihirlirloklava dedi ki…
acaba bu töre cinayetlerinin canavarlık boyutuna ulaştığını anlayıp ta dururlar mı diyordum.Bu sefer onların intikam yemini ettiklerini duydum...eh siz daha insanları eğitmeye çalışan,bilinçlendirmeye çalışan insanlara terörist deyin.gerisi 70 öksüz ve yetim:((

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hayirli Ramazanlar

Sukurler olsun bir ramazan ayina daha ulasmis bulunuyoruz, bu ayin tum insanlara hayir getirmesini temenni ederim, insallah bu ayla gelen guzellikler bizi , bizde bu guzellikleri terk etmeyiz, elimizde - kalbimizde tutmayi basarabiliriz. Tahminimce su anda da oruc rehaveti cokecek bloglara :) yada en azindan bana zaten bana coken rehabet kalkamiyor bir turlu uzerimden, o nedenle cokecegide cok net :) 30 40 derece sicaga gogus germek oruclu halde hicte kolay olmuyor tahmininizce, ama seviyorum bu ayi. Tekrar tum guzellikler gonlunuzden eksilmesin diyerek sevgilerimi gonderiyorum herkese.

Cikolatali Puding

MALZEMELER: 4 yemek kaşığı un 4 yemek kaşığı kakao 4 yemek kaşığı şeker 4 su bardağı süt 1oo gr kahve aromalı çikolata HAZIRLANISI: Küçük bir tencereye çikolata hariç tüm malzemeyi koyalım ve soğukken karıştıralım. Orta hararetli bir ateşte pudingimizi sürekli çırpma teliyle karıştırarak pişirelim. Kaynama noktasına yaklaşırken çikolatalarımızı küçük küçük kırıp içerisine atalım ve iyice karıştırarak eritelim. Puding kıvamı koyulaşınca ateşten alalım ve çırpma telimizle 5 dakika havalandırarak devamlı çırpalım. Ardindan dilerseniz kadehlere bolerek dilerseniz icerisine biskuvi koyarak iki katli yaparak borcama yayabilirsiniz.
KOKULUTAŞ KAPI SÜSLERİ..